نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

پرواز شاهین مشهد در ارتفاع کم| حضور تیم باسابقه در لیگ استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۸۳۵۳۰
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
پرواز شاهین مشهد در ارتفاع کم| حضور تیم باسابقه در لیگ استان خراسان رضوی
تیم قدیمی فوتبال مشهد بعد از ۱۵‌سال دوباره در رقابت‌های لیگ خراسان رضوی شرکت کرد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ دسته‌یک فوتبال بزرگ‌سالان باشگاه‌های استان در‌حالی چندی‌پیش به پایان دور گروهی خود رسید که در کمرکش جدول گروه دوم این رقابت‌ها یک نام آشنای قدیمی دیده می‌شد. تیم فوتبال شاهین مشهد در پایان دور گروهی این پیکار‌ها در گروه دوم در جمع ۱۰ تیم پنجم شد و از صعود به مرحله بعد بازماند، اما بار دیگر و بعد از ۱۵‌سال، بازگشتش به فوتبال شهر را اعلام کرد.

شاگردان امیر عصاران نتوانستند در مستطیل سبز خودی نشان دهند، اما حقیقت آن است که به‌عنوان نسل جدید «شاهین» بزرگ به حیات فوتبالی شهر پا گذاشتند و از‌این‌پس قرار است دوباره شاهین احیا شود. تیمی که در دهه‌های‌۵۰ و‌۶۰ در فوتبال خراسان نامی بزرگ و آشنا بود، اما رفته‌رفته به سمت‌و‌سوی نابودی رفت. شاهین حالا دوباره از خاک برخاسته و قرار است با هیئت‌مدیره‌ای که چند نسل خاک این باشگاه قدیمی را خوردند، دوباره در سطح فوتبال استان و بعد از آن کشور، آقایی کند.

هیئت‌مدیره‌ای از چند نسل

حاج‌محمدعلی میرزاییان از آن نسل‌اولی‌های شاهین است؛ مردی که حالا گرد پیری بر موهایش نشسته است، اما هنوز دغدغه شاهین دارد و به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره و ستون اصلی این باشگاه قدیمی فوتبال مشهد، دوباره وارد گود شده است. هیئت‌مدیره باشگاه شاهین این‌بار و بعد از ۱۵‌سال دوری از فوتبال با ۷ عضو اصلی نام‌آشنا برای شاهینی‌های قدیمی و شاهین‌دوستان تشکیل شده است.

محمدعلی میرزاییان، محمدعلی قره، پرویز محمدخانی، عباس عباس‌پور، مصطفی جلالیان، محسن غلامی و امیر عصاران، ۷ عضو این هیئت‌مدیره هستند و حسین کدیور و مرتضی قناد نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل مشغول‌به‌کار هستند. میرزاییان رئیس هیئت‌مدیره، قره نایب‌رئیس و عصاران مدیرعامل باشگاه در فصل جدید فعالیت‌هایش هستند؛ مردانی که هر‌کدام نماینده یک نسل از شاهین بزرگ دهه‌های‌۵۰، ۶۰‌و‌۷۰ هستند. باشگاهی که تأسیسش به سال‌۱۳۳۳ برمی‌گردد.

آغاز دوباره از لیگ بزرگ‌سالان

امیر عصاران، مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم بزرگ‌سالان شاهین، درباره شروع دوباره فعالیت‌های این تیم گفت: از آنجا که تیم بزرگ‌سالان ویترین هر باشگاهی است، ما کارمان را از لیگ دسته‌یک استان آغاز کردیم و در مراحل بعد به‌دنبال تشکیل تیم‌های رده‌های پایه و مدرسه فوتبال هستیم.

وی افزود: امسال در مسابقات لیگ استان با توجه به آنکه خیلی دیر کارمان را شروع کردیم، نتایج بدی نگرفتیم و در جدول ده‌تیمی گروه دوم این مسابقات به مقام پنجم رسیدیم. عصاران با اشاره به برنامه‌های آینده باشگاه اظهار کرد: با جذب اسپانسر، فعالیت‌های آکادمی را هم شروع می‌کنیم؛ البته این تمام برنامه ما نیست و حتی در مراحل بعد به‌دنبال تیم‌داری و فعالیت در یکی‌دو رشته ورزشی دیگر هم هستیم. شاید در ورزش همگانی و ورزش بانوان هم فعالیت کردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->